اهنگ Burn It Down از linkin park

اهنگ Burn It Down از linkin park
دو شنبه 30 بهمن 139110:9


The cycle repeated
این چرهخ هی تکرار میشه
As explosions broke in the sky
مث یه انفجار که توی هوا رخ میده
All that I needed
همه جیزی که من میخواستم
Was the one thing I couldn’t find
چیزی بود که نتونم پیداش کنم
And you were there at the turn
و تو اونجا بودی اماده تغییر
Waiting to let me know
منتظر اینکه منو خبر کنی
We’re building it up
ما این رو ساختیم
To break it back down
تا کمرش رو بشکنیم
We’re building it up
ما اینو سر پا کردیم
To burn it down
تا بسوزونیمش
We can’t wait
نمیتونیم منتظر بمونیم
To burn it to the ground
تا روی زمین بسوزونیمش
The colors conflicted
رنگ ها با هم تضاد دارند
As the flames, climbed into the clouds
مث شعله های اتیش که به سمت ابر ها میرن
I wanted to fix this
میخوام این رو درست کنم
But couldn’t stop from tearing it down
اما نمیتونم از تیکه تیکه کردن این دست بردارم
And you were there at the turn
و تو اونجا بودی توی نقطه ی فرار
Caught in the burning glow
سرگردان توی نور اتیش
And I was there at the turn
و من اونجا اماده فرار بودم
Waiting to let you know
منتظر بودم تا بهت خبر بدم
We’re building it up
ما این رو ساختیم
To break it back down
تا کمرش رو بشکنیم
We’re building it up
ما اینو سر پا کردیم
To burn it down
تا بسوزونیمش
We can’t wait
نمیتونیم منتظر بمونیم
To burn it to the ground
تا روی زمین بسوزونیمش
You told me yes
تو بهم گفتی اره
You held me high
تو منو بالا ها بردی
And I believed when you told that lie
و وقتی اون دروغ رو گفتی من باورش کردم
I played soldier, you played king
من نقش سرباز رو بازی کردم و تو شدی شاه
And struck me down, when I kissed that ring
و من مبهم موندم وقتی که حلقه (پادشاهی) رو بوسیدم
You lost that right, to hold that crown
و تو برای رسیدن به تاج حقیقت رو گم کردی
I built you up, but you let me down
من تورو اماده کردم ، اما تو منو گذاشتی کنار
So when you fall, i’ll take my turn
پس وقتی که دیگه سقوط کردی ، من روم رو بر میگردونم
And fan the flames
و از اتیش لزت میبرم
As your blazes burn
همونطوری که میسوزی
And I was there at the turn
و من اونجا اماده فرار بودم
Waiting to let you know
منتظر بودم تا بهت خبر بدم
We’re building it up
ما این رو ساختیم
To break it back down
تا کمرش رو بشکنیم
We’re building it up
ما اینو سر پا کردیم
To burn it down
تا بسوزونیمش
We can’t wait
نمیتونیم منتظر بمونیم
To burn it to the ground
تا روی زمین بسوزونیمش
when you fall, i’ll take my turn
وقتی که دیگه سقوط کردی ، من روم رو بر میگردونم
And fan the flames
و از اتیش لزت میبرم
As your blazes burn
همونطوری که میسوزی
We can’t wait
نمیتونیم منتظر بمونیم
To burn it to the ground
تا روی زمین بسوزونیمش
when you fall, i’ll take my turn
وقتی که دیگه سقوط کردی ، من روم رو بر میگردونم
And fan the flames
و از اتیش لزت میبرم
As your blazes burn
همونطوری که میسوزی
We can’t wait
نمیتونیم منتظر بمونیم
To burn it to the ground
تا روی زمین بسوزونیمش



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





محدثه علیزاده